לאחר שהובא היום (שלישי) למנוחות באדמת ישראל, דובר צה"ל פרסם כי שעות ספורות מחזרת החלל החטוף הדר גולדין, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל השמידו את הפיר ממנו נחטף לפני 11 שנה.
כזכור, במהלך מבצע "צוק איתן" ביולי 2014 שירת סגן הדר גולדין ז"ל כמפקד צוות בסיירת גבעתי. בבוקר ה-1 באוגוסט, זמן קצר לאחר כניסתה לתוקף של הפסקת אש הומניטרית בת 72 שעות, הפר ארגון הטרור חמאס את הפסקת האש. במהלך קרב רפיח, יצא כוח מהסיירת לבדוק מנהרה תת-קרקעית באזור העיר.

הכוח נכנס למארב שבו נהרגו רס"ן בניה שראל וסמ"ר ליאל גדעוני ז"ל. הדר גולדין נהרג באותה היתקלות וגופתו נחטפה על ידי מחבלים דרך המנהרה לרצועת עזה. בעקבות ראיות שנמצאו במנהרה על ידי לוחמים שיצאו למרדף אחריו, בהם פריטי לבוש מגואלים בדם, הוכרז הדר כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע, ובהמשך הועלה לדרגת סגן.
מאז חטיפתו ונפילתו, הדר גולדין הוגדר כחלל צה"ל שמקום קבורתו לא נודע. הוא הוחזק בידי ארגון הטרור חמאס. משפחתו של הדר, הוריו לאה ושמחה ואחיו, הובילו לאורך השנים מאבק ציבורי מתמשך להשבת גופתו לישראל לקבורה. היום, כאמור, משפחת גולדין זכתה לסגור את המעגל.
