סערה באוניברסיטת בן גוריון: ד"ר סבסטיאן בן דניאל, שהושעה לפני כמה חודשים לאחר שהאשים את חיילי צה"ל בטבח, גורש היום (שלישי) מהקמפוס בידי סטודנטים, לאחר שהסית שוב נגד ישראל ברשתות החברתיות.
המרצה, שמכנה את עצמו ברשת בשם "ג'ון בראון", חזר לאחרונה ללמד, ואתמול פרסם פוסט נוסף שבו כתב כי "כל הבלאגן קורה רק בגלל הרג של 20 אלף תינוקות".
צילום: דוברות סגן השר אלמוג כהן
קבוצת סטודנטים, שחלקם הגדול הם חיילים המשרתים במילואים, ראו את דבריו החמורים וחתמו על עצומה בדרישה שלא ייכנס עוד לכיתות הלימוד, מאחר שלדבריהם מדובר בקו אדום.
הבוקר, כשהגיע לשיעורו, נכנסו לכיתה הסטודנטים יחד עם סגן השר אלמוג כהן, וגירשו את המרצה מהמקום בבושת פנים. בסרטון שהופץ נראים הסטודנטים מלווים את הד"ר אל מחוץ לאוניברסיטה.
כעת ממתינים הסטודנטים להחלטת הנהלת האוניברסיטה, והבהירו כי לא ישובו לשיעוריו עד שיודח מתפקידו.
