הסטיקרים והתמונות שלו הופיעו בכל עיר ופינה, תחת הכיתוב: "צוק איתן לא נגמר עד שישובו אורון והדר". ספרי מסילת ישרים עם הערות בכתב ידו, נמצאים כמעט בכל ארון ספרים בישראל. היום (שלישי), אחרי 11 שנות מאבק, התמונות האלו הפכו למציאות, ומשפחתו של סגן הדר גולדין ז"ל זכתה להביאו למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.
אביו, פרופ' שמחה גולדין, תיאר בהלווייתו את הערכים שתמיד היו נר לרגליו: "הדר לא קילל ולא אפשר לחניכיו ולפקודיו לקלל. הוא ראה בכך חולשה מהותית. אני מבקש מכם שננהג כך מיום זה ואילך. עם ישראל – קבלו את דברי הדר והחילו זאת על עצמכם. תראו את המעלות שבחבריכם. כך נוכל לחיות בארץ הנפלאה הזו. התנהלו בדרך הישר, זו מורשתו של הדר".

"הדר היה נפלא ומיוחד בדרכו" הוסיף האב בהתרגשות. "הדר היה מיוחד באופן שנגע באנשים, ואתם העדות לכך. אדם כזה ראוי שנספר עליו ושכל אחד ייקח ממנו משהו. אם נמשיך את דרכו זה יהיה ניצחון על הרוע'".
לאה גולדין, אמו של הדר שיתפה במסע התלאות שעבר על משפחתם עד ששוחרר מידי ארגון הטרור חמאס: "הדר, חיכינו לך 11 שנים. זה המון זמן. אין לי באמת הסבר איך עשינו את זה, חוץ מזה שבכל רגע ששקענו היה מישהו במשפחה שאמר: 'אבל מה הדר היה עושה'. אנחנו כאן בגלל כל מי שאתה, אבל כל פעם חיכיתי שתקפוץ ותגיד שהכל בסדר".

האם סיפרה על קטע שכתב הדר לחניכיו, אשר מזקק את האדם המיוחד שהיה: "אתה כתבת: 'אנחנו שואפים גבוה אבל במציאות אנחנו רואים חושך. רואים שבט מפורק ומיותר. אז מה צריך לעשות? צריך להתחיל לעבוד, לאסוף קרני אור ולאט לאט להגיע למטרה שלנו'".
"תמיד אהבתי אותך", הביטה לאה על הקבר הדומם ונפרדה בגרון חנוק מבנה: "לא היית צריך לשאול במסע באושוויץ את המורות אם אימא יודעת שאתה אוהב אותה. תנוח על משכבך בשלום".

איילת גולדין, אחותו של הדר, התייפחה בכאב: "אנחנו ברגעים היסטוריים שמייצגים את ניצחון האור. ביומיים האחרונים ראינו אותך משתקף מכל פינה בארץ. הבנתי שאתה לא רק פרטי שלי, שאתה של כולם. השבת חלל לארץ ישראל מעניקה לכולם משמעות וכוח. ישראל לבשה הדר".
עדנה סרוסי, ארוסתו לשעבר של הדר, ספדה לו בבכי קורע לב: "אין הרבה מילים שמצליחות לתאר אותך באמת. אתה אין-סופי. אתה עוצמתם של החיים. אתה כוח ואור, יצירה והומור, מחשבה ועומק, צימאון ותעוזה, שכל ורגש, תום ואהבה".
