בליווי המונים עטופים בדגלי ישראל: לאחר 11 שנים של דמעות, תפילות ומאבק אינסופי, גיבור ישראל הדר גולדין ז"ל מובא הבוקר (שני) למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בכפר סבא.
משפחת גולדין מזמינה את עם ישראל בהמוניו להצטרף למסע הלוויה ומפגן הכבוד עבור הדר ז"ל. המסע ינציח את ערכיו שליוו את הגיבור לכל אורך חייו – אחדות, רעות וחיבור בין כל חלקי הציבור. המשפחה מבקשת מהמשתתפים להימנע מסממנים פוליטיים.

על פי הלו"ז שנמסר, המסע עבר במחלף רמלה דרום (גשר כביש 40) בסביבות 08:45, המשיך דרך מחלף בן שמן ומחלף נחשונים בשעה 09:00, ומשם נכנס לכפר סבא דרך רחוב תל חי, לאורך הרחוב ועד רחוב ויצמן ובית העלמין.
ראש עיריית כפר סבא רפי סער תיאר את ההתרגשות הרבה שממלאת את רחובות העיר הבוקר: "יש רגעים שמילים לא יכולות לתאר. לאחר 11 שנים של ציפייה, כאב ותקווה, סגן הדר גולדין ז"ל מובא למנוחת עולמים במולדתו האהובה ובעיר כפר סבא".

לדבריו, "עיריית כפר סבא ותושביה מחבקים באהבה גדולה את משפחת גולדין. ליווינו את המשפחה הערכית הזו ותמכנו בה ככל יכולתנו לאורך השנים הרבות מדי – והבוקר עם ישראל כולו מלווה את הדר ז"ל עם דגלי ישראל בדרכו האחרונה. אני שולח תנחומים מעומק הלב למשפחתו ונמשיך לחבק ולתמוך בהן גם בשעות אלה".
