ראש הממשלה בנימין נתניהו השיב היום (שני) לשאלת כתבנו הפוליטי מוטי קסטל על גורל המחבלים הנמצאים ברפיח: "נדאג שגורלם – יהיה מה שישרת את מדינת ישראל".
נתניהו הוסיף: "אני חייב להגיד לך, אני יודע שזה אולי ניכר אבל כל פעם שיש 40 חתימות אני שש לזה. אני חושב שזאת הזדמנות טובה לקחת את כל הטענות הריקות של האופוזיציה ולטפל בהם".

במהלך הנאום במליאה אמר ראש הממשלה: "הלחץ הצבאי שהפעלנו על חמאס, הוא בראש ובראשונה הכניסה למעוז חמאס בעיר עזה, בתוספת הלחץ המדיני שהופעל ביחד עם ארה"ב – אפשר לחזיר הביתה את כל החטופים החיים". לקול מחיאות כפיים, נתניהו הצהיר: "עזה תפורז וחמאס יפורק מנשקו – זה יקרה בדרך הקלה או בדרך הקשה".
