accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

חוזרים ל-NBA: בן שרף ודני וולף ישובו לסגל ברוקלין נטס

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יט חשון ה'תשפו (10.11.25)

1

1

like

1

dislike

לאחר תקופה קצרה בליגת הפיתוח, שני הישראלים של ברוקלין חוזרים לבמה המרכזית: בן שרף ודני וולף ישובו לסגל הקבוצה הבכירה לקראת המשחק מול טורונטו, אחרי שהצטיינו בשני משחקיהם בלונג איילנד נטס


אחרי שני משחקים מוצלחים בקבוצת הפיתוח של המועדון, ה-Long Island Nets, ברוקלין נטס הודיעה היום (שני) כי שני הישראלים, בן שרף ודני וולף, ישובו לסגל הקבוצה הבכירה לקראת המשחק מול טורונטו ראפטורס.

מאז פתיחת עונת ה-G-League הספיקו השניים להרשים: במשחק הראשון רשם שרף 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-28 דקות מהספסל, בעוד שבמשחק השני כיכב וולף עם 25 נקודות ו-13 ריבאונדים, והוביל את קבוצתו לניצחון מרשים.

בפתיחת עונת ה-NBA שותף שרף בשישה משחקים, רובם בחמישייה הפותחת, בהם העמיד ממוצעים של 3.5 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים, אך התקשה באחוזי הקליעה (23.1% מהשדה ומהשלוש). וולף, לעומתו, כמעט שלא קיבל דקות והופיע לארבע דקות בלבד באחד ממשחקי הפתיחה.

הנטס, שמגיעים לאחר הפסד נוסף לאורלנדו שהוריד אותם למאזן 1:9 – הגרוע בליגה לצד אינדיאנה ווושינגטון – יקוו שהחזרת שני הצעירים הישראלים תוסיף אנרגיה ורוח חדשה לקראת סדרת משחקים נגד טורונטו, אורלנדו ו-וושינגטון.

עקבו אחרינו גם ב-Google News