אחרי שני משחקים מוצלחים בקבוצת הפיתוח של המועדון, ה-Long Island Nets, ברוקלין נטס הודיעה היום (שני) כי שני הישראלים, בן שרף ודני וולף, ישובו לסגל הקבוצה הבכירה לקראת המשחק מול טורונטו ראפטורס.
מאז פתיחת עונת ה-G-League הספיקו השניים להרשים: במשחק הראשון רשם שרף 21 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-28 דקות מהספסל, בעוד שבמשחק השני כיכב וולף עם 25 נקודות ו-13 ריבאונדים, והוביל את קבוצתו לניצחון מרשים.
בפתיחת עונת ה-NBA שותף שרף בשישה משחקים, רובם בחמישייה הפותחת, בהם העמיד ממוצעים של 3.5 נקודות, 2.7 אסיסטים ו-2 ריבאונדים, אך התקשה באחוזי הקליעה (23.1% מהשדה ומהשלוש). וולף, לעומתו, כמעט שלא קיבל דקות והופיע לארבע דקות בלבד באחד ממשחקי הפתיחה.
הנטס, שמגיעים לאחר הפסד נוסף לאורלנדו שהוריד אותם למאזן 1:9 – הגרוע בליגה לצד אינדיאנה ווושינגטון – יקוו שהחזרת שני הצעירים הישראלים תוסיף אנרגיה ורוח חדשה לקראת סדרת משחקים נגד טורונטו, אורלנדו ו-וושינגטון.
