"פורום אמהות נערי הגבעות והחוות" שיגר היום (שני) מכתב לראשי המועצות ביהודה ושומרון, בו הביעו זעם על התמיכה שלהם באלוף אבי בלוט: "אתם מייחסים לו את 'תור הזהבי של ההתיישבות' ומודים לו על תרומתו המדהימה להתיישבות ביהודה ושומרון. האמת? הופתענו, ולא לטובה".
לטענת הפורום, תחושת הבגידה היא קשה במיוחד: "אנחנו מעריכות אתכם כאנשי אמת, שליחי ציבור שטובת הציבור והארץ לנגד עיניהם, ומרגישות נבגדות. כן, ממש כך".

לדבריו, "איך ייתכן ששבוע אחר שבוע, בהוראתו המפורשת של האלוף המדובר, דקות ספורות לפני כניסת השבת, נקרעים חוטי העירוב בגבעות אסטרטגיות החולשות על ציר 60 ועל אלפי דונמים ברחבי בנימין, יהודה ושומרון?".
הפורום תיאר את האלימות הקשה שמופנית כלפי נערי הגבעות: "הבנים שלנו חוטפים מכות ובעיטות באלימות מזעזעת, שורפים להם את הציוד בסדיסטיות, הורסים כל דבר שבנו, ואתם שותקים?".
האמהות טוענות כי מדובר בתופעה מתמשכת: "איך ייתכן שכאשר נערי גבעות מסורים, שעושים לכם ולנו ולצבא את העבודה, ואויימו בהרג בידי מפקודיו אתם שתקתם?".
