פרשננו הפוליטי יעקב ברדוגו התייחס הבוקר (שני) בשיחה עם טל מאיר לפרשת הפצ"רית ותקף את דברי המפכ"ל דני לוי מאמש, שאמר כי "החיים שלה לא ורודים". ברדוגו טען כי מדובר בניסיון לייצר אמפתיה כלפיה ולמסמס את החקירה. "אנחנו כבר חודש כמעט מאז הידיעה הזו, ולא רק שאין עדי מדינה, לא רק שאין מעצרים, זו בעצם השיטה שהם רצו, והם בינתיים מצליחים למסמס את החקירה הזו", קבע.
ברדוגו הוסיף וטען כי "אם תהיה חקירה אמיתית של תובע מיוחד, גם דני לוי יצטרך להגיע יחד עם עורך דינו". הוא הגדיר את מינויו של לוי, יחד עם מינויו של "זמיר", כ"אחת התקלות הגדולות שקרו לנו כאן".

כמו כן, ברדוגו התייחס לביקורם של שליחיו של הנשיא טראמפ, קושניר וויטקוף, בישראל ולסוגיית החטופים. להערכתו, הביקור נובע מההבנה האמריקאית כי "החמאס עבד עליהם, שהקטרים עבדו עליהם, שהטורקים שמים מקלות בגלגלים". הוא הוסיף כי קיימת קואליציה של קטאר, מצרים וטורקיה המנסה לייצב את חמאס בעזה.
באשר להשבת גופתו של סגן הדר גולדין ז"ל, ברדוגו הביע ספקנות לגבי הטענה שלא תהיה תמורה ישראלית על כך. הוא ציין כי הפשרה המסתמנת, לפיה מחבלים שייכנעו יוגלו או ייכלאו בישראל ולא ייהרגו, עשויה להיות מקובלת, אך הזהיר מפני "חגיגת ניצחון של אותם מחבלים נאצים". לדבריו, "לחץ חטופים חיים לא קיים", והדגיש כי פעולה צבאית ברפיח, "כמה שהיא נראית קשה ולא אפשרית, היא להערכתי אפשרית".

ברדוגו טען כי גם בישראל וגם בארה"ב הבינו שהסעודים אינם מעוניינים בנורמליזציה כעת, וכי המחיר שהם דורשים גבוה מדי. "היינו בסוג של פראיירים, ניצלנו אותם מהאיראנים בחינם", אמר בהתייחסו לסיוע שהוענק לסעודיה ולאמירויות. הוא הגדיר את קטאר באופן נחרץ: "קטאר נשארה אויב וסעודיה שחקן שמשחק על המגרש שלו. אנחנו צריכים לעמוד מול קטאר כאויב, כי קטאר היא אויב גדול". להערכתו, עימות עתידי עם חיזבאללה בצפון "יבהיר לקטארים שוב פעם את כוחה של ישראל".
