כלי תקשורת בלבנון דיווחו הבוקר (שני) על תקיפה ישראלית שכוונה נגד רכב סמוך לכפר אל-ביסריה בדרום המדינה, ע"פ הדיווחים הרכב הותקף מהאוויר וישנם נפגעים במקום.
כזכור, ביום חמישי האחרון פתחו כוחותינו בגל תקיפות בדרום לבנון, במסגרת התקיפות, כוחותינו הפציצו תשתית של יחידת הבינוי של חיזבאללה במרחב צור. התשתית שימשה לייצור ציוד המיועד לשיקום תשתיות. בתקיפה חוסלו מספר מחבלים שפעלו בתשתית.
בנוסף, הותקפו חמישה מחסני לחימה של יחידת כוח רדואן בדרום לבנון. המחסנים מוקמו בלב אוכלוסייה אזרחית, ומהווים דוגמה לשימוש הציני של ארגון הטרור באזרחי לבנון. טרם התקיפה בוצע אזהרה לאוכלוסייה.
