ומה עם לוחמי כוח 100? המפכ"ל דני לוי הפגין הערב (ראשון) חמלה כלפי הפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי, לאור התפתחויות היום האחרון: "החיים שלה לא ורודים, היא ניסתה להתאבד היום".
כאמור, האלופה ניסתה להתאבד ע"י בליעת כדורי שינה והובהלה לבית החולים, שם היא עדיין מאושפזת. נזכיר: ביום שישי שוחררה תומר-ירושלמי לעשרה ימי מעצר בית בתנאים מגבילים.

בשבוע שעבר נעדרה לשעות ארוכות, לאחר שלטענתה ניסתה לשים קץ לחייה, אך במשטרה נבדקת גם חשד לביום ניסיון ההתאבדות, ובמקביל נבדק המכשיר הסלולרי שלה – שנמצא בים ביום שישי.
גם כעת לא ברור, מדוע שוחררה הפצ"רית למעצר בית בלי השגחה נאותה – שהייתה עשויה למנוע את האירוע החמור הבוקר. כשקושרים לזה את החלטת בית המשפט ששחרר את תומר ירושלמי לאחר 4.5 ימי מעצר אין לזה אח ורע. זו תוצאה אופרטיבית שאין שניה לה בצבר ראיות.
