אייאקס אמסטרדם קיוותה לפתוח דף חדש לאחר פיטוריו של המאמן ג’וני הייטינחה, אך היום (ראשון) היא רשמה הפסד נוסף, 2:1 לאוטרכט, במשחק שבו גם הופעה לא רעה של אוסקר גלוך לא הספיקה כדי לעצור את ההידרדרות.
הקבוצה מהבירה עלתה במטרה להשיג ניצחון ראשון תחת המאמן הזמני, ופתחה את המשחק באופן מבטיח. כבר בדקות הפתיחה גלוך יצר מצב מסוכן עם כדור עומק מצוין, אך ההזדמנות הוחמצה. בהמשך הצעיר הישראלי היה מעורב בכמה התקפות נוספות, ובדקה ה-43 בישל לוואוט וחהורסט שער שנפסל בשל עבירה מוקדמת במהלך.
אוטרכט ניצלה את המומנטום, ובתוך שתי דקות הפכה את התמונה. קרן של סופיאן אל קרוואני מצאה את הבלם מאתיס דידן שנגח פנימה וקבע 0:1 למארחת במחצית. בתשע הדקות הראשונות של המחצית השנייה שוב היה זה אל קרוואני, שהגביה כדור חופשי מושלם לראשו של סבסטיאן האלר – 0:2 לאוטרכט.
Defeat.#utraja pic.twitter.com/xePR1elVPD
— AFC Ajax (@AFCAjax) November 9, 2025
אייאקס הצליחה לחזור לעניינים בדקה ה-55 עם שער נהדר של מיקה חוטס, שירה לחיבורים וצימק ל-2:1, אך לא יותר מזה. בדקה ה-67 גלוך הוחלף, ומרגע שירד מהדשא נראתה אייאקס חסרת רעיונות.
בסיום, סגנית האלופה נותרה מאוכזבת עם הפסד נוסף בליגה, שמוריד אותה למקום הרביעי בטבלה עם 20 נקודות בלבד – וללא ניצחון בשלושת משחקיה האחרונים.
