accessibility-icon
share-icon
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר-ירושלמי משתחררת ממעצר | צילום: פלאש 90
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר-ירושלמי משתחררת ממעצר | צילום: פלאש 90

בימין מפגינים חמלה כלפי הפצ"רית: "הייתה צריכה להישאר במעצר"

רבקה שורק

רבקה שורק

יח חשון ה'תשפו (09.11.25)

78

38

like

3

dislike

שר המורשת עמיחי אליהו קרא לפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי לשאת באחריות ולחשוף את שותפיה - בעוד ח"כ מיכל וולדיגר מזהירה מהקשר הפסול בין ניסיון אובדני לבריאות הנפש, וטוענת כי היה צורך להותירה במעצר "כדי לשמור על חייה"


שר המורשת עמיחי אליהו הציע היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו לפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי לא להתחמק מאחריות למעשיה, והדגיש: "נדרש תיקון אמיתי – ותיקונך חייב לכלול מסירת שמות כל השותפים למעשה".

לדבריו, "קשה לעשות תשובה על עלילת דם נבזית שממשיכה לסכן גם אותנו וגם יהודים בעולם כולו. ועדיין – בקשת סליחה היא הצעד הראשון בתהליך. הכרה בחטא וההתנצלות הפומבית הם ההתחלה. ניקוי האורוות ותיקון מערכת המשפט הם המטרה. אם בזכותך נתקן את מדינת ישראל – יצא הפסדינו יהיה לנו בשכרנו".

maximize-image
הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי | צילום: דוברות הכנסת

ח"כ מיכל וולדיגר, שמרבה לעסוק בתחום בריאות הנפש שבה והבהירה כי "לא כל ניסיון אובדני שייך לבריאות הנפש. שומעת על המהירות שבה קופצים לקשר – וזה פסול ומסוכן. אובדנות היא כאב, לא תיוג".

וולדיגר הדגישה כי למרות כל זאת, "את הפצ"רית היו צריכים להמשיך להחזיק במעצר.לא רק משום שהחקירה טרם הסתיימה ונותר חשש לשיבוש, אלא גם, ואולי בעיקר, כדי לשמור על חייה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News