שר המורשת עמיחי אליהו הציע היום (חמישי) בחשבון ה-X שלו לפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי לא להתחמק מאחריות למעשיה, והדגיש: "נדרש תיקון אמיתי – ותיקונך חייב לכלול מסירת שמות כל השותפים למעשה".
לדבריו, "קשה לעשות תשובה על עלילת דם נבזית שממשיכה לסכן גם אותנו וגם יהודים בעולם כולו. ועדיין – בקשת סליחה היא הצעד הראשון בתהליך. הכרה בחטא וההתנצלות הפומבית הם ההתחלה. ניקוי האורוות ותיקון מערכת המשפט הם המטרה. אם בזכותך נתקן את מדינת ישראל – יצא הפסדינו יהיה לנו בשכרנו".

ח"כ מיכל וולדיגר, שמרבה לעסוק בתחום בריאות הנפש שבה והבהירה כי "לא כל ניסיון אובדני שייך לבריאות הנפש. שומעת על המהירות שבה קופצים לקשר – וזה פסול ומסוכן. אובדנות היא כאב, לא תיוג".
וולדיגר הדגישה כי למרות כל זאת, "את הפצ"רית היו צריכים להמשיך להחזיק במעצר.לא רק משום שהחקירה טרם הסתיימה ונותר חשש לשיבוש, אלא גם, ואולי בעיקר, כדי לשמור על חייה".
