בתום פגישה נוספת של ראשי מפלגות האופוזיציה, יצאה הודעה מתואמת ולוחמנית, המבשרת על גיבוש "אסטרטגיה של הגוש לניצחון בבחירות". בהודעה משותפת, הדגישו ראשי המפלגות את כוונתם לפעול בכל הכוח להקדמת הבחירות, מתוך אמונה כי רק ממשלה חדשה וועדת חקירה ממלכתית יוכלו לשקם את אמון הציבור במוסדות המדינה.

הפגישה, שהוגדרה כ"טובה ומועילה" על ידי כל המשתתפים, עסקה בתיאום מהלכים לקראת מושב החורף של הכנסת, במטרה להפיל את הממשלה ולהקים "ממשלת תיקון וריפוי". בין הנוכחים נראו יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט, יו"ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן וראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט.
בראש סדר היום של האופוזיציה המאוחדת-לכאורה, ניצבת המלחמה נגד מה שהם מכנים "חוק ההשתמטות". בהודעתם התחייבו "להילחם נגד החוק בכנסת, ברחובות ובזירה המשפטית". עוד נמסר כי הם דורשים מהצבא לפעול לאלתר להגברת המאמצים לגיוס חרדים, בשל העומס הכבד המוטל על משרתי הסדיר והמילואים. "רובו המוחלט של עם ישראל רוצה גיוס שווה לכולם ואנחנו נילחם שזה יקרה", נכתב בהודעה.

סוגיה נוספת שעל הפרק היא מה שנתפס בעיניהם כ"חזרה מלאה של ההפיכה המשטרית". ראשי המפלגות טוענים כי הניסיונות "לפגוע" במערכת המשפט ובחוקי התקשורת הם ניסיון להתערב במערכת הבחירות, והבטיחו להיאבק בכך.
