מספר ארגוני ימין הפגינו הערב (מוצאי שבת) מול ביתה של הפרקליטה הצבאית הראשית לשעבר יפעת תומר-ירושלמי במחאה על שחרורה התמוה למעצר הבית. במהלך ההפגנה נשמעו קריאות "לכלא!" על ידי המפגינים שדרשו שימוצה עמה הדין ללא הנחות.
במהלך ההפגנה מול ביתה של הפצ"רית המודחת תומר-ירושלמי השוטרים שהיו במקום עצרו באלימות את רס"ן דובי יודקין אחיו של סרן ישראל יודקין הי"ד.
לאחר המעצר האלים שעורר בקרב המפגינים זעם רב כלפי המשטרה, האח השכול דובי יודקין שוחרר במהירות על ידי השוטרים במקום.
בנוסף, שכנים השליכו ביצים לעבר המפגינים שהגיעו למחות על שחרורה התמוה של הפצ"רית המודחת.

ביום שישי האחרון הורה בית המשפט על שחרורה של הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר-ירושלמי, למעצר בית, בכפוף לשורה של תנאים מגבילים. ההחלטה התקבלה על רקע התקדמות החקירה בפרשה במסגרתה נעצרה.
