נקבע מותו של בן ה-20 שנורה הערב (שבת) בשדרות רוקח בתל אביב – גני יהושוע. מהמשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירת הרצח. מותו של הפצוע נקבע בבית החולים, לאחר פעולות החייאה ממושכות של צוותי ההצלה.
חובשי איחוד הצלה שהגיעו לזירה סיפרו: "לדברי עוברי אורח הוא נפצע כתוצאה מאלימות. בסיוע חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים איכילוב תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש", כאמור, מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן.

ממשטרת ישראל נמסר כי אנשיה ממשיכים בביצוע סריקות נרחבות אחר חשודים ומלאכת איסוף הראיות נמשכת בזירה, ומאשרים: הרקע לאירוע הינו פלילי.

