accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

הפרות חמאס נמשכות: מחבלים ניסו להתקרב לכוחותינו וחוסלו

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

יז חשון ה'תשפו (08.11.25)

3

5

like

1

dislike

בשני מקרים שונים, מחבלים חצו את הקו הצהוב בצפון ובדרום רצועת עזה והתקרבו לכוחותינו בניסיון לפגוע בלוחמים • אחד חוסל בירי ואחד נוסף בתקיפת חיל האוויר • למרות הפסקת האש, חמאס ממשיך להפר את ההבנות ולהשהות את השבת גופות החטופים החללים


שני מחבלים חצו היום (שבת) את הקו הצהוב והתקרבו לכוחותינו בצפון רצועת עזה, בניסיון לפגוע בלוחמינו. מיד לאחר הזיהוי, כוחותינו ירו לעבר המחבלים במטרה להסיר את האיום. מחבל אחד חוסל.

באירוע נוסף בדרום רצועת עזה, זוהה מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחותינו באופן שהיווה עליהם איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר חיסל את המחבל.

למרות הסכם הפסקת האש עם ארגון הטרור, חמאס ממשיך בהפרות קבועות, בין אם מחבלים שמנסים לחצות את הקו הצהוב באופן תדיר או מריחת הזמן של חמאס בהחזרת הגופות של החטופים החללים, תחת התירוץ כי "קשה לאתרם".

עקבו אחרינו גם ב-Google News