שני מחבלים חצו היום (שבת) את הקו הצהוב והתקרבו לכוחותינו בצפון רצועת עזה, בניסיון לפגוע בלוחמינו. מיד לאחר הזיהוי, כוחותינו ירו לעבר המחבלים במטרה להסיר את האיום. מחבל אחד חוסל.
באירוע נוסף בדרום רצועת עזה, זוהה מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחותינו באופן שהיווה עליהם איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר חיסל את המחבל.
למרות הסכם הפסקת האש עם ארגון הטרור, חמאס ממשיך בהפרות קבועות, בין אם מחבלים שמנסים לחצות את הקו הצהוב באופן תדיר או מריחת הזמן של חמאס בהחזרת הגופות של החטופים החללים, תחת התירוץ כי "קשה לאתרם".
