בערב ליל שישי, ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע כי ישיב לישראל גופה של חטוף חלל נוסף. לאחר שהארון הגיע למכון הלאומי לרפואה משפטית והשלמת תהליך הזיהוי, נמסר כי גופתו של ליאור רודאיף הי"ד הוחזרה לישראל.
ליאור נרצח בשבעה באוקטובר וגופתו הוחזקה בשבי ארגון הטרור חמאס מאז. הוא היה בן 61 שנים בהירצחו, והוא אחריו אישה, ארבעה ילדים ושני נכדים. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול.
במשפחתו סיפרו כי היה ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ את שלמה ארצי. ליאור נשוי ליפה כבר 38 שנה, אבא לנעם, נדב, בר ובן, סבא לתומר, דגן ושי, אמרו משפחתו.
