כוחותינו פתחו הערב (חמישי) בגל תקיפות נוסף בדרום לבנון, זאת לאחר שדובר צה"ל בערבית אל"ם אביחי אדרעי, הוציא אזהרה דחופה לתושבי כפר זוטר אל-שרקיה, בה הודיע כי צה"ל עתיד לתקוף בקרוב מבנים של ארגון הטרור חמאס.
במסגרת התקיפות, כוחותינו הפציצו תשתית של יחידת הבינוי של חיזבאללה במרחב צור. התשתית שימשה לייצור ציוד המיועד לשיקום תשתיות. בתקיפה חוסלו מספר מחבלים שפעלו בתשתית.
اسرائيل تستمر في قصف لبنان pic.twitter.com/ikrtUU9jy9
— وش العلم؟ (@wsh_saudi) November 6, 2025
בנוסף, הותקפו חמישה מחסני לחימה של יחידת כוח רדואן בדרום לבנון. המחסנים מוקמו בלב אוכלוסייה אזרחית, ומהווים דוגמה לשימוש הציני של ארגון הטרור באזרחי לבנון. טרם התקיפה בוצע אזהרה לאוכלוסייה, כך פרסם כתבנו לענייני צבא הלל ביטון רוזן.
בהודעה מטעם מועצה אזורית הגליל העליון שנשלחה אל התושבים, נכתב: "בשעה זו גל תקיפות נוסף במרחב דרום לבנון במסגרת מאמצי האכיפה של צה"ל. ישמעו קולות נפץ במרחב הגליל העליון וצפון הגולן. חשוב להדגיש כי בשלב זה אין שינוי בהערכת המצב והנחיות למרחב האזרחי. אנחנו בקשר רצוף עם צה"ל ואם יהיה שינוי בהנחיות מיד נעדכן".
ضربات إسرائيلية عنيفة على جنوب لبنان
مجددا.. إسرائيل تصدر إنذارا عاجلا بقصف مبنى سكني في كفردونين جنوبي لبنان pic.twitter.com/GKoLps4LYP— hisham farid (@hisham___farid) November 6, 2025
לפני זמן קצר, דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי הוציא אזהרה דחופה נוספת לתושבי בכפר זוטר אל-שרקיה שדרום לבנון, בה נאמר כי צה"ל יתקוף בקרוב תשתיות של חיזבאללה במרחב, וכי מי שנמצא בקרבת מבנים של ארגון הטרור צריך להתפנות.
כאמור, מדובר באזהרה שניה של דובר צה"ל בערבית, אל"ם אביחי אדרעי היום. שלאחריו, כוחותינו ביצעו בגל תקיפות אוויריות לעבר מטרות צבאיות של ארגון הטרור חיזבאללה בדרום לבנון.
🔴من الغارات الصهيونية التي استهدفت زوطر جنوب لبنان pic.twitter.com/U8ieONnGGX
— AHMAD SLMAN (@ahmadslmanx) November 6, 2025
מוקדם יותר היום, כוחותינו תקפו מחבלים שפעלו בתשתית טרור של יחידת הבינוי בארגון הטרור חיזבאללה, במרחב צור שבדרום לבנון. התשתית שימשה לייצור ציוד שבעזרתו מחבלי הארגון פעלו לשיקום תשתיות טרור שהותקפו והושמדו במהלך המלחמה.
תקיפות אלו התבצעו ברקע התעצמות חיזבאללה בחודשים האחרונים, זאת על אף פעילויות ממוקדות של כוחותינו כנגד מחבלים של ארגון הטרור במרחב. מדובר ביום העצים ביותר בגזרת לבנון, מאז ספטמבר.
🔴من الغارات الصهيونية التي استهدفت زوطر جنوب لبنان pic.twitter.com/U8ieONnGGX
— AHMAD SLMAN (@ahmadslmanx) November 6, 2025
במהלך ספטמבר, ישראל ביצעה סדרת תקיפות אוויריות בדרום לבנון נגד תשתיות חיזבאללה, שפעל לשיקומו, למרות הפסקת האש מנובמבר 2024. התקיפות התמקדו במחסני נשק, אתרי אימונים ומפקדים, והן נמשכו כמעט מדי יום.
הבוקר, ארגון הטרור חיזבאללה פרסם מכתב פתוח שנשלח לנשיא לבנון ג'וזף עאון, ליו"ר הפרלמנט נביה ברי ולראש הממשלה נוואף סלאם, ובו הוא מדגיש כי הארגון "לא ייכנע" ולא ייגרר למשא ומתן מדיני עם ישראל. במכתב טוען חיזבאללה כי ישראל מבקשת להחליש את לבנון על כל מרכיביה, ולכפות עליה כניעה פוליטית וביטחונית.
אמש, כתבנו דרור בלאזאדה פרסם כי איראן ממשיכה בניסיונותיה לחמש את חיזבאללה ולדאוג ליכולותיו הצבאיות. כאשר בחיזבאללה מצידם מנצלים את המצב לחיזוק תשתיות הטרור בגבול עם ישראל, והגבול בדרום לבנון מתחמם בתקופה האחרונה.
