נבחרת ישראל תסיים את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026 בעוד עשרה ימים במולדובה, ולפני כן תקיים משחק הכנה מול ליטא. המאמן רן בן שמעון פרסם הבוקר (חמישי) את הסגל לקראת שני המשחקים, שבו נרשמו כמה שינויים משמעותיים בעקבות פציעות ונסיבות אישיות.
שני הקשרים הבולטים בסגל, מנור סולומון ומוחמד אבו פאני, ייעדרו בשל פציעות. סולומון, שעדיין לא חזר לכשירות מלאה מניתוח הברך שעבר, לא היה מועמד אמיתי לחזרה לסגל, בעוד אבו פאני, קשרה של פרנצווארוש, סובל מפציעת שריר שלא מאפשרת לו ליטול חלק במשחקים הקרובים. עקב טעות בעיצוב נכלל שמו של שון גולדברג בסגל במקום זה של גיא מזרחי.

גם החלוץ שון וייסמן לא נכלל, ואליו מצטרף חטואל, אך היעדרותו הבולטת ביותר היא של דור בריבו, חלוצה של סלביה פראג, שיישאר בישראל לצידה של רעייתו הצפויה ללדת בקרוב. במקומו זומן חן גנאח, שחקנה של מכבי חיפה, שצפוי לקבל דקות משמעותיות במשחק הידידות הקרוב.
בין השוערים, דניאל פרץ לא זומן הפעם בשל חתונתו המתקרבת, ובמקומו נקרא ניב אליאסי. עם זאת, נראה כי עומרי גלזר יהיה האיש שיעמוד בין הקורות בשני המשחקים.

הנבחרת תתכנס ביום שני הקרוב בבית הנבחרות בשפיים, תצא למשחק הידידות מול ליטא בקובנה, ומשם תמשיך למולדובה – שם תסיים את הקמפיין הרשמי. בהתאחדות לכדורגל הביעו תקווה כי המשחק הביתי הבא כבר ייערך על אדמת ישראל.



