רני עמרני, מומחה לאיראן, תיאר היום (חמישי) בריאיון לטל מאיר את המיצג המגוחך שהוביל השלטון, בו נראו נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ובנימין נתניהו, מובאים למשפט ונידונים למוות.
עמרני טען שהמיצגים האלו נעשים מפני שלאיראן אין יכולת לפגוע במנהיגים במציאות, והדגיש: "הם מאוד מאוד מפחדים מן האנשים האיראנים ומהתקוממות העם".

במהלך הריאיון, התייחס עמרני גם לערוץ טלוויזיה בעברית שאיראן צפויה להשיק, והסביר כי "זה בא כתשובה תעמולתית, גם לתקשורת הפרסית בישראל וגם לתחנות אופוזיציה שהן נגד המשטר".
לדבריו, "יש באיראן לא מעט אנשים שמדברים עברית, ולכן ההשקה לא מפתיעה. כבר קיימות שם תחנות תעמולה בשפות אנגלית, ערבית וספרדית, שממומנות מתקציבים עצומים שמקורם בביתו של המנהיג חמנאי, ועכשיו הם רוצים להוסיף גם ערוץ בעברית".
