accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

"בכל פעם שזומנתי לחקירה, עברתי על השיחות ומחקתי הכול"

יצחק אבוחצירא

יצחק אבוחצירא

טו חשון ה'תשפו (06.11.25)

36

17

like

3

dislike

הפעילה החברתית שפי פז התייחסה ברשת X לפרשת הפצ"רית, וחשפה לראשונה כי "בכל פעם שזימנו אותי לחקירה עברתי על השיחות והתמונות בנייד ומחקתי כל מה שיכול היה לשמש כראייה" • היא שיגרה עקיצה ליפעת תומר-ירושלמי: "אף פעם לא זרקתי את הטלפון לים"


הפעילה החברתית שפי פז, המזוהה עם המאבק נגד המסתננים בדרום תל-אביב, התייחסה אתמול (רביעי) לפרשת הפצ"רית יפעת תומר-ירושלמי – בפוסט מפתיע שפרסמה ברשת X. היא חשפה כי בכל פעם שזומנה לחקירה, נהגה למחוק הודעות ותמונות מהטלפון שלה שיכלו לשמש כראיות.

"בכל פעם שזימנו אותי לחקירה עברתי על השיחות והתמונות בנייד ומחקתי כל מה שיכול היה לשמש כראייה. לפעמים הספקתי למחוק ראיות בניידת לפני שלקחו לי את הטלפון במעצר. פעם אפילו חזרתי הביתה אחרי שהמשטרה תפסה לי את הטלפון וניסיתי למחוק הודעות ווטסאפ באמצעות אפליקציה במחשב. לא זוכרת אם זה עבד. אבל אף פעם לא זרקתי את הטלפון לים", כתבה.

הרב רצון ערוסי, רבה של קרית אונו. צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90
maximize-image
images-count1+
שפי פז | צילום: מתוך דף הפייסבוק

בדבריה, הפעילה החברתית התייחסה לחשדות הכבדים נגד הפצ"רית לפיהן העלימה את מכשיר הטלפון שלה במסגרת מה שצויר כניסיון התאבדות, כאשר לפי החשד העלמת הטלפון נועדה כדי להגן על בכירים אחרים בגופים שונים.

בהמשך חשפה פז כי "פעם האשימו אותי בשיבוש הליכים כי נאסר עליי ליצור קשר עם חשודים אחרים ולמרות זאת ביקשתי מחברה שתדבר עם אחד מהם ורק תשאל לשלומו, כי זה היה המעצר הראשון שלו ודאגתי לו".

maximize-image
images-count1+
צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחד מהגולשים שהיה חרד לגורלה של פז לאחר שהודתה למעשה בהשמדת ראיות, כתב לה בתגובות: "למה את כותבת את זה? תמחקי בבקשה". פז מצידה השיבה: "לא לדאוג, הכל כבר התיישן".

עקבו אחרינו גם ב-Google News