ישראל קיבלה לידיה, באמצעות הצלב האדום, ארון של חטוף חלל שנמסר הערב (רביעי) לכוחותינו בתוך שטח הרצועה, כך נמסר מטעם משרד רה"מ. הארון חצה כעת את הגבול לכיוון שטח ישראל.
ברגעים אלה, הארון מועבר אל המרכז הלאומי לרפואה משפטית של משרד הבריאות. בתום הליך הזיהוי תימסר הודעה רשמית למשפחה. ממשרד רה"מ נמסר: "כל משפחות החטופים החללים עודכנו בדבר ובשעה קשה זו ליבנו עמן. הציבור מתבקש לכבד את פרטיות המשפחות ולהימנע מהפצת שמועות ומידע שאינו רשמי ומבוסס".

כזכור, ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע הערב כי יחזיר לישראל חלל חטוף, שלטענתו נמצאה בשכונה שג'אעיה, מזרחית לעיר עזה. חמאס ממשיך למרוח את הזמן, למרות שהתחייב להחזיר את כל החטופים, כולל החללים, בסמוך לחתימת הסכם הפסקת האש. בין התירוצים שנמסרים מטעם ארגון הטרור הרצחני, נמצאת הטענה לפיה הם מתקשים באיתור החללים.
