פדוי השבי בר קופרשטיין קיבל היום (רביעי) בשורה משמחת במיוחד: כוחותינו הצליחו לחסל בתקיפה אווירית את המחבל זיד זכי עבד אלהאדי עקל, שהחזיק בו, ובעוד 5 חטופים נוספים, בשבי.
בתגובה, העלה קופרשטיין פוסט לרשת החברתית אינסטגרם, ובו תמונתו חוגג את שובו, עטוף בדגל ישראל, ומתחתיו תמונתו של המחבל המתועב ועליו ציור "X" אדום והמילה "הטרול".

בתיאור, כתב בר: "זהו. הטרילו היום את ה"טרול". ככה קראנו לו, לרשע הזה. המחבל שהיה אחראי ישיר לשבי שלנו, לשבי של השישייה, חוסל. אני ב"ה יצאתי מהגיהנום, הטרול נשלח לשם ישירות. מאושר להיות חזרה בבית, מאושר היום עוד קצת שהרשע הזה כבר לא כאן. בעז"ה בקרוב אצל הרשעים כולם".

כזכור, המחבל שחוסל, זיד זכי עבד אלהאדי עקל, היה אחראי להחזקתם של שישה חטופים ישראלים בשבי חמאס – בר קופרשטיין, אוהד בן עמי, מקסים הרקין, אלקנה בוחבוט, שגב כלפון ויוסף-חיים אוחנה.
