הפועל תל אביב נחתה היום (רביעי) בסראייבו, לקראת משחק החוץ שלה ביורוליג נגד דובאי. המשחק ייערך בבוסניה ולא באיחוד האמירויות, זאת לאחר שהתקבלו איומים על סיכונים ביטחוניים.
עוד לפני הכדור הראשון, האדומים עוררו סערה לא קטנה ללא ידעתם – שעולה ממנה שוב פעם הריח המוכר של האנטישמיות והסנטימנט האנטי-ישראלי ששורר באירופה. החבורה של איטודיס נעזרה באוטובוס כדי להגיע למלון משדה תעופה – אך הסתבר כי האוטובוס משמש בדרך כלל את קבוצת הכדורגל של סראייבו – שהביעה זעם על השימוש בו.
הקבוצה מבירת בוסניה הוציאה הודעה רשמית בה נכתב כי: "סראייבו מביעה חוסר שביעות רצון חמורה ומחאה חריפה על כך שהאוטובוס בו השתמש המועדון באמצעות שותף חוזי סופק לקבוצת הפועל תל אביב ללא ידיעתה". בהודעה שכנראה נועדה להרגעת אוהדי הקבוצה הם הוסיפו כי "למועדון אין קשר להגעתם או לארגון המשחק המדובר".

עוד הודיעה הקבוצה כי הם ביקשו הסבר רשמי מהרשויות על השאלת האוטובוס. "אנו דורשים גם ששמה של פ.ק. סרייבו לא יקושר, באופן ישיר או עקיף, לאירוע זה".
בסארייבו טענו כי המהלך שנעשה ללא ידיעתם "נועד לפגוע במוניטין הקבוצה". "בנסיבות של תגובות ציבוריות מוגברות ואווירה חברתית רגישה, צעד כזה משאיר מקום לחשד רציני כי נעשה ניסיון לפגוע במוניטין ובשלמותה של פ.ק. סרייבו"
"המועדון מוכנס להקשר שלילי שלא בצדק. אנו רואים מניפולציות כאלה כבלתי מקובלות", הוסיפו ואמרו כי ינקטו בכל "הצעדים המשפטיים והמוסדיים הזמינים כדי להגן על המוניטין שלה, האוהדים והמועדון, ואנו מצפים להתנהגות מקצועית ואחריות מכל הצדדים המעורבים".
