בתוכנית "האולפן הפתוח" עם בועז גולן אמר מוקדם יותר היום (רביעי) חבר הכנסת אריאל קלנר מהליכוד שכל סאגת ניסיון ההתאבדות של הפצ"רית המודחת יפעת תומר-ירושלמי והטלפון שלה היו נמנעות אילולי היועמ"שית גלי בהרב-מיארה הייתה מתגייסת לטובתה: "רק 'בזכות' היועמ"שית, הטלפון של הפצ"רית צלל למצולות ים".
קלנר הסביר: "אם היה מדובר במישהו נורמלי, שאכפת לו מאכיפת החוק, הוא היה עוצר את הפצ"רית ומחרים לה את הטלפון כבר ביום חמישי או שישי – ואולי שבוע שבועיים לפני כן". לטענתו, "זה היה אמור להתבצע כבר שנה וארבעה חודשים לפני כן. יש פה ארגון של באמת כולם שמה מכפים על פשע, מכפים זה על זה, ארגון שמתנהל כארגון פשע לכל דבר ועניין, בצורה הברוטלית ביותר".

קלנר הסביר ששורש הבעיה הוא התנהלותה של היועמ"שית, שרק היום סירבה להתייצב בוועדת חוקה: "הוועדה הוציאה לה צו הבאה, אנחנו פועלים בכלים שיש לנו, לי יש הצעת חוק שבאה ומדברת על כך שעובדי מדינה יצטרכו להגיע, חייבים להגיע לוועדות בכנסת, כמו שחייבים להגיע לבית משפט, כמו שמקובל בארצות הברית, בסנאט, בקונגרס, אנשים מגיעים לשימועים, הם מגיעים. והם לא יכולים להגיד גם שקרים, כי זה עדות שקר. אלה דברים שצריכים להחיל אותם, אלה דברים שצריכים להעלות את המעמד של הכנסת".

קלנר הגיב לשמירה על המערכת המשפטית כפרה קדושה שאי אפשר לבקר אותה: "כל מי שיש לו טיפת הגינות, לא משנה מאיזה צד פוליטי הוא, כולם רואים היום את כל הסירחון הזה, את כל הזוהמה הזאת יוצאת החוצה וכולם מבינים היום שאלה שאמרו לנו שהם נטולי פניות ושומרי סף, הם לא שומרים של שום דבר, הם שומרים אחד על השני בשביל שיוכלו לבצע פשעים. זה הכל. זה מה שקורה פה".
