accessibility-icon
share-icon
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו בעזה | צילום: דובר צה"ל

כוחותינו סיכלו 2 מחבלים שחצו את הקו הצהוב והיוו סכנה מיידית

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יד חשון ה'תשפו (05.11.25)

4

13

like

0

dislike

ההפרות נמשכות: צה"ל הודיע היום כי כוחותינו סיכלו 2 מחבלים שחצו את הקו הצהוב, והתקרבו לכוחות צה"ל הפועלים במרכז רצועת עזה באופן שהיווה עליהם איום מיידי


ההפרות נמשכות: צה"ל הודיע היום (רביעי) כי כוחותינו סיכלו 2 מחבלים שחצו את הקו הצהוב, והתקרבו לכוחות צה"ל הפועלים במרכז רצועת עזה באופן שהיווה עליהם איום מיידי.

בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "בשני אירועים שונים במרכז רצועת עזה מוקדם יותר היום, כוחות צה״ל זיהו שני מחבלים שחצו את הקו הצהוב, והתקרבו לכוחות צה"ל הפועלים במרכז רצועת עזה באופן שהיווה עליהם איום מיידי.

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

מיד לאחר הזיהוי, הכוחות חיסלו את המחבלים במטרה להסיר את האיום.

כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News