accessibility-icon
share-icon
צילום: רשתות חברתיות
צילום: רשתות חברתיות

בן שרף ודני וולף נשלחו לקבוצת הפיתוח של הנטס - מה מצפה להם?

אדם מיכלשווילי

אדם מיכלשווילי

יד חשון ה'תשפו (05.11.25)

1

0

like

0

dislike

זה היה באוויר כבר כמה שבועות, ועכשיו זה רשמי: שני הרוקיז הישראלים של ברוקלין נטס, בן שרף ודני וולף, מצטרפים לקבוצת הפיתוח של המועדון - לונג איילנד נטס • המשמעויות, מה מצפה להם והאם יש סיבה לדאגה? מה שצריך לדעת


זה לא בא בהפתעה. אחרי שבועות של שמועות, ברוקלין נטס הודיעה אמש (שלישי) רשמית ששני הרוקיז הישראלים, בן שרף ודני וולף, מצטרפים לקבוצת הפיתוח של המועדון, לונג איילנד נטס. מדובר בצעד מתוכנן מראש, שנועד לתת לשניים דקות משחק אמיתיות ולהתנסות בקצב של ה-NBA – רק בסביבה מעט רגועה יותר.

מה המשמעות?

ליגת הפיתוח (G-League) מתחילה השבוע ותימשך עד סוף מרץ. שני הישראלים לא נשלחו לשם כעונש, אלא כחלק מתהליך טבעי של שחקנים צעירים. בנטס יוכלו להחזיר אותם בכל רגע, בלי מגבלות או חוקים מסובכים.

סיבה לדאגה?

לא ממש, גם שחקנים גדולים כמו פסקל סיאקם ואלכס קרוסו התחילו בדיוק באותו מקום. המנג'ר של הנטס, שון מארקס, אמר כבר בקיץ שהמטרה היא לפתח את הרוקיז דרך משחקים אמיתיים. ברוקלין בונה קבוצה צעירה ומעדיפה לתת לצעירים דקות שיעזרו להם לצבור ניסיון, מאשר להשאיר אותם על הספסל.

מה מחכה להם שם?

לונג איילנד נטס משחקת באולם קטן בלב ניו יורק, עם קהל של כמה אלפי אוהדים ואווירה ביתית. המאמן מפון אודופיה שם דגש על פיתוח שחקנים צעירים, וכבר עזר בעבר לשחקנים שהפכו לשמות גדולים ב-NBA.

מה הם ירוויחו?

שרף יקבל הזדמנות אמיתית להוביל קבוצה ולשפר את הקליעה, וולף יעבוד על הקצב והכושר. המשחקים בג'י ליג מהירים, פחות הגנתיים – וזה המקום המושלם "להשתפשף" בו.

מתי הם יחזרו?

אין תאריך מדויק. ברגע שברוקלין תצטרך אותם – הם יחזרו לסגל. זה יכול לקרות בעוד שבוע, חודש או יותר. בינתיים, השניים מקבלים הזדמנות נדירה ללטש את הכלים ולהגיע חזקים יותר ל-NBA.

עקבו אחרינו גם ב-Google News