על רקע הסערה סביב הפרקליטה הצבאית הראשית לשעבר: מפלגת נעם השיקה אתמול (שלישי) קמפיין של שלטי חוצות בנתיבי איילון בתל אביב, שבהם נראית הפצ"רית מאחורי סורגים ולצידה היעמ"שית, גלי בהרב מיארה, תחת הכיתוב: "מי מפעיל אתכן?".
הקמפיין מגיע בהמשך לדבריו של יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז על בימת הכנסת: "כולם יודעים שהיועמ"שית והפצ"רית מחפות אישה על חברתה כבר לאורך זמן רב.
השאלה העיקרית על מי שתיהן יחד מחפות?".

ח״כ מעוז הוסיף ושאל: "מי הגורם שמפעיל אותן כחלק מהמערכה ליצירת אנרכיה במדינת ישראל בניסיון להוריד את מחנה הימין ואת נתניהו מהשלטון?".
מפעילי מפלגת נעם נמסר: "נמשיך למלא את הרחובות ולא נשתוק עד שהצדק יצא במלואו לאור, הגיע הזמן לפרק את שלטון הדיפ-סטייט והאליטות במדינת ישראל".
