נער כבן 16 נדקר היום (רביעי) בבית ספר תיכון באשדוד. חובשים וכונני מד"א ואיחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה לבית החולים אסותא בעיר במצב בינוני, כשהוא סובל מפציעה חודרת.
דניאל בוקובזה, ראש סניף איחוד הצלה אשדוד, יחד עם החובשים יוסף בנימין ונועם בן גיגי, מסרו: "מדובר בנער בן 15 שנפצע באירוע אלימות. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבו מוגדר בינוני".

שוטרי תחנת אשדוד שהגיעו למקום עצרו קטין תושב העיר בחשד כי דקר קטין אחר במהלך קטטה. במשטרה ציינו כי הרקע לאירוע הוא פלילי ונפתחה חקירה לבירור נסיבות המקרה.
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו נא לפנות ל[email protected]
