הפתעה באולפן "הפטריוטים": אשת התקשורת והפעילה החברתית אורטל בן דיין הצטרפה הערב (שלישי) לפאנל התוכנית בערוץ 14. ינון מגל, מנחה התוכנית, הציג אותה בפני הצופים כ"פאנליסטית החדשה של פינת השמאל", וביקש ממנה לספר על עצמה ועל הדרך שעברה בשנים האחרונות.
בן דיין, סוציולוגית ומעצבת אופנה במקצועה, נולדה בקריית שמונה ב-1981, ומתגוררת כיום בתל אביב. היא אם לשני בנים, בת שש וכמעט בן שנתיים. בעבר שימשה ככותבת בכתב העת "את", השתתפה בתוכניות אקטואליה ובידור, ונודעה גם בעקבות השתתפותה בתוכנית "האח הגדול". לאורך השנים עסקה בקידום נושאים חברתיים, מגדריים ועדתיים, תוך דגש על קידום נשים ומזרחים במרחב הציבורי.
בשיח הראשון שלה באולפן סיפרה בן דיין כי מאז ה-7 באוקטובר עברה שינוי בתפיסותיה המדיניות, אך הדגישה כי מבחינה חברתית וכלכלית היא עדיין רואה עצמה כחלק מהשמאל. "אני לא מתמיינת בקלות לשום הגדרה", אמרה, "אבל אין לי בעיה לייצג את המשבצת של האישה הפמיניסטית, המרוקאית, מקריית שמונה".

במהלך הצגתה באולפן שיבחו חברי הפאנל את תרומתה לקידום השיח החברתי בישראל, ואמרו כי הצטרפותה מביאה עמה זווית חדשה ורעננה לשולחן, "המטרה היא להעשיר את הדיון הציבורי בתוכנית ולהביא קולות מגוונים מימין ומשמאל".
