accessibility-icon
share-icon
קרדיט: צילום מסך מטיקטוק
קרדיט: צילום מסך מטיקטוק

עזתי העניק לאחותו אייפון 17 בשווי 36 אלף שקל | תיעוד

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

25

20

like

6

dislike

סרטון שפורסם הערב מציג צעיר עזתי מעניק לאחותו אייפון 17 פרו בשווי כ-36 אלף שקל, כשהוא נוסע ברכב BMW יוקרתי • המכשיר הושק לפני חודש וחצי בלבד, וכבר אפשר למצוא אותו בעזה על אף הטענות לרעב ברצועה


רעב בעזה? בסרטון שמתפרסם הערב (שלישי) ברשתות החברתיות, נראה עזתי שמעניק לאחותו מתנה, אייפון 17 פרו בשווי 36,000 שקל. בסרטון מתועד העזתי כשהוא נוסע ברכב BMV יוקרתי, צועד ברחובות עזה כשהוא אוחז בזר פרחים ענק עליו מונח המכשיר היקר.

כזכור, בעבר שיתף פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד שיתף את סרטון של מוכר עזתי בחנות סלולר הציג את האייפון 17 החדש, שהושק ע"י חברת אפל לפני כחודש וחצי בסך הכל וכבר נמכר ברצועת עזה, זאת בצל הטענות השקריות לרעב.

@royanews

#viral #viraltiktok #viralvideo #trending #tiktok #explore #explorepage #اكسبلور #اكسبلور؟ #رؤيا #نبض_البلد #اكسبلوررر #fyp #fypシ #foryou #foryoupage

♬ original sound – royanews – royanews

פעיל ההסברה הישראלי יוסף חדאד שיתף את הסרטון וכתב: "בכל העולם בוכים על הרעב בעזה והמרדף שם אחרי אוכל- אבל בעזה מתעסקים בכלל באייפון 17 פרו מקס החדש שכבר הגיע לרצועה וכולם רוצים להשיג!"

"אולי 'אין מה לאכול בעזה' אבל לפחות יש להם את הפלאפון הכי עדכני לצלם את סרטוני הרעב שלהם שישפיעו על האידיוטים השימושיים בעולם", הוסיף חדאד.

עקבו אחרינו גם ב-Google News