accessibility-icon
share-icon
צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

הצלב האדום בדרכו לצפון הרצועה לקבל ארון של חטוף חלל

שמואל קוגן

שמואל קוגן

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

3

like

0

dislike

דובר צה"ל ושירות הביטחון הכללי הודיעו הערב כי הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש בצפון רצועת עזה, שם צפוי לעבור אליו ארונו של חלל חטוף


דובר צה"ל ושירות הביטחון הכללי הודיעו הערב (שלישי) כי הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש בצפון רצועת עזה, שם צפוי לעבור אליו ארונו של חלל חטוף.

בהודעה המלאה נכתב: "על פי המידע שהתקבל, הצלב האדום בדרכו לנקודת מפגש בצפון הרצועה, בה יועבר לידו ארון של חטוף חלל.

צה"ל מבקש לנהוג ברגישות ולהמתין לזיהוי הרשמי שיינתן תחילה למשפחות החטופים. חמאס נדרש לעמוד בהסכם ולבצע את כלל המאמצים הנדרשים כדי להחזיר את החטופים החללים".

maximize-image
הצלב האדום, ארכיון | צילום: פלאש 90

כזכור, מוקדם יותר היום, וברקע שורת ההפרות החמורות: ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע כי במהלך חיפושים שבשטח מעבר לקו הצהוב, אותר חלל חטוף שיימסר לידי מדינת ישראל.

בארגון הטרור ניסו לייחס את "מציאת החלל" ל"פעילות הנדסית ולסיוע של צוותים מגדודי אלקסאם ומהצלב האדום, שפעלו בחיפוש אחר גופות בתוך הקו הצהוב ותרמו רבות לאיתורן המהיר", ובכך לתת הצדקה לשהייה שלהם שם, למרות ההסכמות עם ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News