שנתיים לתוך הלחימה: כוחותינו הנלחמים ברצועת עזה, איתרו היום (שלישי) מתחם טרור שהכיל אמצעי לחימה רבים. בינהם: משגרים, רקטות ועמדות שיגור של ארגון הטרור חמאס.
המתחם אותר בשכונת שג'עיה בצפון רצועת עזה. כמו כן נמצא תוואי תת-קרקעי באורך מאות מטרים במרחב ג׳באליה, ששימש את המחבלים להתארגנות לפעילויות טרור.

בפעילות השתתפו כוחות חטיבה 11 וחטיבה 188 בשיתוף לוחמי יהל״ם. התוואי התת-קרקעי הושמד והמתחם הוזרם, בהתאם להסכם הפסקת האש ולהנחיות הדרג המדיני.
מצה"ל נמסר כי כוחותינו ימשיכו לפעול במרחב הקו הצהוב במטרה להסיר כל איום מיידי על אזרחי ישראל.
צפו בפעילות כוחותינו






