accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל

מתחם שהכיל משגרים ורקטות אותר בלב שג'אעיה‎ שבצפון הרצועה

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

1

19

like

4

dislike

כוחותינו הנלחמים בצפון רצועת עזה איתרו מתחם משגרים, רקטות ועמדות שיגור של חמאס וכן תוואי תת-קרקעי בצפון רצועת עזה • הלוחמים השמידו את התוואי והמתחם, ומצה"ל נמסר כי כוחותינו ימשיכו לפעול להסרת כל איום ביטחוני על מדינת ישראל


שנתיים לתוך הלחימה: כוחותינו הנלחמים ברצועת עזה, איתרו היום (שלישי) מתחם טרור שהכיל אמצעי לחימה רבים. בינהם: משגרים, רקטות ועמדות שיגור של ארגון הטרור חמאס.

המתחם אותר בשכונת שג'עיה בצפון רצועת עזה. כמו כן נמצא תוואי תת-קרקעי באורך מאות מטרים במרחב ג׳באליה, ששימש את המחבלים להתארגנות לפעילויות טרור.

maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

בפעילות השתתפו כוחות חטיבה 11 וחטיבה 188 בשיתוף לוחמי יהל״ם. התוואי התת-קרקעי הושמד והמתחם הוזרם, בהתאם להסכם הפסקת האש ולהנחיות הדרג המדיני.

מצה"ל נמסר כי כוחותינו ימשיכו לפעול במרחב הקו הצהוב במטרה להסיר כל איום מיידי על אזרחי ישראל.

צפו בפעילות כוחותינו

maximize-image
images-count6+
צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count6+
פעילות כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
עקבו אחרינו גם ב-Google News