accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

שלושה צעירים נעצרו בחשד שכלאו, דקרו ושדדו גבר בשל חוב כספי

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

2

0

like

0

dislike

שלושה חשודים, בהם נער בן 16, נעצרו בחשד שתקפו באלימות קשה גבר בדירתו בבני ברק, כלאו אותו, שדדו אותו ונמלטו מהמקום • על פי המשטרה הרקע הוא חוב כספי, ובית המשפט האריך את מעצרם של החשודים עד השבוע הבא


שלושה חשודים, בהם נער כבן 16, נעצרו הלילה (בין שני לשלישי) בחשד שתקפו באלימות קשה גבר בדירתו בבני ברק, כלאו אותו ושדדו אותו, על פי החשד על רקע חוב כספי. בית המשפט האריך את מעצרם.

האירוע החל הלילה עם קבלת דיווח במוקד המשטרה על גבר שנדקר והותקף בדירתו ברחוב חיד"א בבני ברק. שוטרי ופקחי יחידת שיטור עירוני בני ברק ממשטרת מרחב דן הוזעקו למקום ופתחו בחקירה מיידית, תוך איסוף ממצאים וראיות בזירה.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה

מחקירה ראשונית עלה כי הרקע למעשה הוא פלילי. על פי החשד, החשודים הגיעו לדירת הקורבן, שם כלאו וקשרו אותו, איימו עליו, דקרו אותו באמצעות חפץ חד והכו אותו. לבסוף, גנבו את מכשיר הטלפון הנייד שלו ונמלטו מהמקום. הקורבן, שנפצע במהלך התקיפה, פונה לקבלת טיפול רפואי.

במסגרת סריקות נרחבות שערכו השוטרים, אותרו החשודים במהלך הלילה ברחוב בן גוריון בגבעת שמואל. השוטרים עצרו את שלושתם – קטין כבן 16 מגבעת שמואל ושני בגירים בני 24 ו-27 מבני ברק. הם הובאו לחקירה בתחנת המשטרה, ובסיומה נכלאו.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות המשטרה.

הבוקר הובאו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט, אשר נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של הקטין עד לתאריך 7.11, ואת מעצרם של שני הבגירים עד 9.11.

עקבו אחרינו גם ב-Google News