ארגון הטרור חמאס הודיע הערב (שלישי) כי הוא מתכוון להעביר בשעה 20:00 חלל חטוף לישראל.
בהודעה של הזרוע הצבאית של ארגון הטרור נכתב: "נמסור את גופתו של אחד מאסירי הכיבוש שמצאנו בשכונת שוג'אעיה, מזרחית לעיר עזה, בשעה 20:00 שעון עזה".

כזכור, מוקדם יותר היום, וברקע שורת ההפרות החמורות: ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע כי במהלך חיפושים שבשטח מעבר לקו הצהוב, אותר חלל חטוף שיימסר לידי מדינת ישראל.
בארגון הטרור ניסו לייחס את "מציאת החלל" ל"פעילות הנדסית ולסיוע של צוותים מגדודי אלקסאם ומהצלב האדום, שפעלו בחיפוש אחר גופות בתוך הקו הצהוב ותרמו רבות לאיתורן המהיר", ובכך לתת הצדקה לשהייה שלהם שם, למרות ההסכמות עם ישראל.
