accessibility-icon
share-icon
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.

ישראל והודו חתמו על מזכר הבנות לחיזוק שיתוף הפעולה הביטחוני

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

5

4

like

0

dislike

מנכ"ל משרד הביטחון ומנכ"ל משרד ההגנה ההודי חתמו על מזכר הבנות אסטרטגי לחיזוק שיתוף הפעולה הביטחוני, התעשייתי והטכנולוגי בין המדינות • במסגרת הביקור נפגשה המשלחת ההודית עם שר הביטחון ישראל כ"ץ, ונערך פאנל בהשתתפות בכירי התעשיות הביטחוניות מהודו ומישראל


מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, ומנכ"ל משרד ההגנה ההודי, רג'ש קומר סינג, חתמו היום (שלישי) על מזכר הבנות אסטרטגי, להעמקת שיתוף הפעולה הביטחוני, התעשייתי והטכנולוגי בין ישראל והודו.

החתימה התקיימה במהלך המפגש השנתי של קבוצת העבודה המשותפת לשתי המדינות, בהשתתפות בכירים משני הצדדים. המשלחת ההודית נפגשה גם עם שר הביטחון ישראל כ"ץ, ונטלה חלק בפאנל מיוחד שבו הוצגו טכנולוגיות ישראליות מתקדמות ויוזמות חדשות לשיתופי פעולה תעשייתיים-ביטחוניים.

maximize-image
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון.

בצד הישראלי השתתפו במפגש ראשי אגפי אבט"מ, מפא"ת, מלמ"ב וסיב"ט, נציגי אג"ת בצה"ל ובכירים נוספים ממערכת הביטחון. מהצד ההודי לקחו חלק בכירים ממשרד ההגנה ומכוחות הצבא של הודו.

מנכ"ל משרד הביטחון, אמיר ברעם, אמר כי "הדיאלוג האסטרטגי עם הודו מתקיים בנקודת זמן קריטית עבור שתי המדינות. השותפות האסטרטגית שלנו מושתתת על אמון הדדי ואינטרסים ביטחוניים משותפים. אנו רואים בהודו שותפה אסטרטגית מהמעלה הראשונה ונמשיך להעמיק את שיתוף הפעולה בתחומי הביטחון, הטכנולוגיה והתעשייה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News