ברקע שורת ההפרות החמורות: ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע היום (שלישי) כי במהלך חיפושים שבשטח מעבר לקו הצהוב, אותר חלל חטוף שיימסר בקרוב לידי מדינת ישראל.
בארגון הטרור ניסו לייחס את "מציאת החלל" ל"פעילות הנדסית ולסיוע של צוותים מגדודי אלקסאם ומהצלב האדום, שפעלו בחיפוש אחר גופות בתוך הקו הצהוב ותרמו רבות לאיתורן המהיר", ובכך לתת הצדקה לשהייה שלהם שם, למרות ההסכמות עם ישראל.
