accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

חמאס: אותר חטוף חלל נוסף מעבר לקו הצהוב

רבקה שורק

רבקה שורק

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

6

12

like

2

dislike

חמאס הודיע כי איתר חלל חטוף מעבר לקו הצהוב ויימסר לישראל, ובמקביל ניסה ארגון הטרור להצדיק את נוכחות המחבלים בשטח על אף ההסכמות עם ישראל, בטענה כי "פעילות הנדסית וצוותים מהצלב האדום סייעו באיתור הגופות"


ברקע שורת ההפרות החמורות: ארגון הטרור הרצחני חמאס הודיע היום (שלישי) כי במהלך חיפושים שבשטח מעבר לקו הצהוב, אותר חלל חטוף שיימסר בקרוב לידי מדינת ישראל.

בארגון הטרור ניסו לייחס את "מציאת החלל" ל"פעילות הנדסית ולסיוע של צוותים מגדודי אלקסאם ומהצלב האדום, שפעלו בחיפוש אחר גופות בתוך הקו הצהוב ותרמו רבות לאיתורן המהיר", ובכך לתת הצדקה לשהייה שלהם שם, למרות ההסכמות עם ישראל.

עקבו אחרינו גם ב-Google News