accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

כוחותינו חיסלו מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב ללוחמים

רבקה שורק

רבקה שורק

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

2

17

like

0

dislike

בזמן "הפסקת האש", וברקע ההפרות החמורות של חמאס: מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות צה"ל בצפון עזה חוסל מהאוויר • בצה"ל מדגישים: "הכוחות ימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי"


מוקדם יותר היום (שלישי), זוהה מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב לכוחות צה"ל הפועלים בצפון רצועת עזה, באופן שהיווה עליהם איום מיידי.

מיד לאחר הזיהוי, חיל האוויר בשיתוף עם הכוחות חיסל את המחבל במטרה להסיר את האיום על הכוחות.

כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם למתווה הסכם הפסקת האש וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.

עקבו אחרינו גם ב-Google News