accessibility-icon
share-icon
צילום: מסך

"הלהבות מגיעות לגלימות": לוחם כוח 100 בריאיון אצל פתחי ושי

דסק C14

דסק C14

יג חשון ה'תשפו (04.11.25)

47

21

like

5

dislike

מאיר בן שטרית, לוחם בכוח 100, מבהיר כי לא בוצע דבר פסול באירוע בשדה תימן ומאשים את המערכת בבידוי ראיות ובטיוח: "הכול התחיל מדוח ארור של רופא - והסתיים בכך שהפצ"רית זרקה טלפון לים" • בן שטרית: "הם מרגישים שהלהבות מגיעות להם לגלימות"


מאיר בן שטרית, לוחם בכוח 100, הגיע אמש (שני) לריאיון בתוכנית "פתחי ושי", וזאת על רקע ההתקדמות בחקירת פרשת ההדלפות של הסרטון המבושל משדה תימן, הודאת הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, והדרמה סביב העלמותה המסתורית.

במהלך הריאיון, ביקש שי מבן שטרית לדעת מה באמת קרה באירוע, וזה הבהיר: "אין שום כלום. אין דבר שחורג מהעבודה שנשלחנו לעשות. הבנתי שהמחבל הגיע מאחד מבתי הסוהר באותו יום, וכנראה שהוא החדיר משהו או שנפל ולכן היה פצוע".

"אבל", המשיך הלוחם, "אותו דוח ארור שהרופא רשם, והכניסו לו לפה 'תגיד שאנסו אותך', מכאן התחילו לבדות את הראיות, וזה נגמר בזה שהפצ"רית זורקת טלפון לים".

"זה פשוט סדום ועמורה. הם מרגישים שהלהבות מגיעות להם לגלימות", אמר בן שטרית, "כואב כי זה מחבל שרצח, ועשה דברים גרועים ביותר לעם ישראל, וככה שחררנו אותו".

"מה שחררתם אותו? זה מחבל שרצח יהודים", אמר בן שטרית, "הניסיון שלהם לשפשף פינות לא יעזור להם. לעגל כל מיני דברים ולעטוף אותם בכל מיני עטיפות ואימרות כאלה משפטיות. הוא מחבל שרצח".

עקבו אחרינו גם ב-Google News