הולכת רגל כבת 30 נהרגה הערב (שני) לאחר שנפגעה מרכבת בהרצליה. חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום, איתרו את האישה כשהיא ללא סימני חיים וסובלת מחבלה רב-מערכתית, ונאצלו לקבוע את מותה במקום.
ממד"א נמסר: "בשעה 21:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על הולכת רגל שנפגעה מרכבת בהרצלייה. חובשים ופרמדיקים של מד"א מדווחים על אישה כבת 30, ללא סימני חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותה".
