לאחר שזו הגישה ערעור על הארכת המעצר, בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע הערב (שני) כי הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, תשאר במעצר. בית המשפט דחה את בקשתה שנומקה בטענה שהיא "זקוקה למנוחה בשל האירועים ביממה האחרונה".
מוקדם יותר, דיווחנו כי מעצרה של תומר ירושלמי הוארך ב-3 ימים, וזאת על אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. בנוסף, בערער שהגישה נכתב כי "אין סיבה לחשוש שתשבש ראיות חקירה".

כזכור, תומר ירושלמי עצמה ביקשה שלא להגיע למחוזי לערעור מכיוון שמצבה "לא טוב". כתבתנו מילן עמר דיווחה כי במשטרה המומים מתעוזתה של תומר ירושלמי בנושא, ומסרו ל-C14 כי "בית המשפט התחשב בה והאריך את מעצרה רק ביומיים ובכל זאת היא ממשיכה שלא לקחת אחריות ולהבין את חומרת מעשיה".
"אנחנו מבינים את הטענות למצבה הנפשי אבל כפי שאמרנו בשבת היא הייתה בסדר", המשיכו במשטרה, "בנוסף, מוטב שהפצ"רית וכל מי שחושב שיוכל לכסות על מעשיו הפליליים באמצעות התפטרות והתנצלות יחשבו פעמיים. המשטרה תטען כי בקשת הפצ"רית תלושה מהמציאות נוכח המיוחס לה".
