הפצ"רית לשעבר, יפעת תומר ירושלמי, הגישה הערב (שני) ערעור לבית המשפט המחוזי על ההחלטה להאריך את מעצרה, כשהיא מנמקת את הבקשה בכך שהיא "זקוקה למנוחה בשל האירועים ביממה האחרונה".
מוקדם יותר, דיווחנו כי מעצרה של תומר ירושלמי הוארך ב-3 ימים, וזאת על אף בקשת המשטרה להאריך את מעצרה בחמישה ימים. בנוסף, בערער שהגישה נכתב כי "אין סיבה לחשוש שתשבש ראיות חקירה".

הדיון בנושא צפוי להערך בעוד כשעה. תומר ירושלמי עצמה ביקשה שלא להגיע למחוזי לערעור מכיוון שמצבה "לא טוב". כתבתנו מילן עמר מדווחת כי במשטרה המומים מתעוזתה של תומר ירושלמי בנושא, ומסרו ל-C14 כי "בית המשפט התחשב בה והאריך את מעצרה רק ביומיים ובכל זאת היא ממשיכה שלא לקחת אחריות ולהבין את חומרת מעשיה".
"אנחנו מבינים את הטענות למצבה הנפשי אבל כפי שאמרנו בשבת היא הייתה בסדר", המשיכו במשטרה, "בנוסף, מוטב שהפצ"רית וכל מי שחושב שיוכל לכסות על מעשיו הפליליים באמצעות התפטרות והתנצלות יחשבו פעמיים. המשטרה תטען כי בקשת הפצ"רית תלושה מהמציאות נוכח המיוחס לה".
