אלוף משנה אסף חממי ז"ל, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה, יובא למנוחות מחר (שלישי) י"ג במרחשוון התשפ"ו, 4 בנובמבר 2025, בבית העלמין הצבאי "קריית שאול" בתל אביב בשעה 11:00 בבוקר.
חממי, ששהה בבוקר טבח השביעי באוקטובר במחנה רעים שבעוטף עזה, יצא לשטח עם החפ"ק שלו בהישמע האזעקות הראשונות. כאשר הבחין במאות המחבלים שחצו את גדר המערכת, חממי היה הראשון לדווח בקשר על מלחמה והנחה להקפיץ את כל הכוחות שבגזרה ולהודיע לכיתות הכוננות.

הקצין האמיץ מצא את עצמו מול מאות מחבלים כשלידו נמצאים רק שני חילי החפ"ק שלו סמ"ר תומר אחימס ז"ל וסמל קיריל ברודסקי ז"ל. תוך הפגנת גבורה בלתי נתפסת הם נלחמו במחבלים עד נשימתם האחרונה, גופותיהם של חממי ושני הלוחמים נחטפו לרצועה. אחימס וברודסקי חולצו ביולי 2024 מהשבי בעוד גופתו של אל"מ חממי הוחזרה במהלך היממה האחרונה.
