אישה כבת 60 נפצעה היום (שני) באורח קשה, לאחר שנדקרה במהלך אירוע אלימות ברחוב מגדל בעיר. כוחות משטרה שהגיעו לזירה עצרו את בתה בת ה-20 והיא נלקחה לחקירה
צוותי מגן דוד אדום (מד"א) שהגיעו למקום העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ופינו אותה לבית החולים "מאיר" בכפר סבא.
פרמדיק מד"א, סאמר מנסור, וחובש בכיר רועי סלומון, מיחידת האופנועים של מד"א, סיפרו מהשטח: "האישה הייתה מעורפלת הכרה וסבלה מפציעות חודרות קשות בגופה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה לא יציב".
מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת כפר סבא פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר אישה בשנות ה-20 לחייה שדקרה עפ"י החשד את אימה בביתן בעיר. עפ"י גורמי רפואה, האישה הדקורה פונתה באורח בינוני אל המרכז הרפואי הסמוך.
"בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, בכוונת המשטרה להביא את החשודה בהמשך לדיון בבימ"ש בבקשה להאריך מעצרה לצד בקשת אבחון גורמי רפואה רלוונטים", נמסר.
