ניסיון הפוטש מצד סגן ראש השב"כ וחבריו הקפלניסטים כנגד ראש השב"כ הנכנס, דוד זיני, תוך פגיעה חריפה בזכות לפרטיות של סוכן א' (חושף השחיתויות), הוביל אותי למסקנה סופית שאין קשר בין מה שנקרא "שמאל" לבין העקרונות של זכויות האזרח.

ללא צו ביהמ"ש: השב"כ האזין לסוכן א' כדי לסכל את מינוי זיני
הקפלניסטים תומכים במנגנוני השב"כ, הם תמכו במעצר עד תום ההליכים של אלי פלדשטיין וארי רוזנפלד, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד קרא אתמול לשלול את זכות ההצבעה מחרדים משתמטים ויאיר גולן קורא לצנזר את הרשתות החברתיות. הם גם קוראים לסגור את ערוץ הטלוויזיה הראשי של הימין.

כחלק מכך, האגודה לזכויות האזרח ועוד 37 ארגוני "זכויות" מן השמאל הגישו מסמך ידיד בית משפט הקורא להעצים את כוחם של היוריסטוקרטיה והאליטות על חשבון זכות היסוד של "כל אחד שווה קול אחד"; הקפלניסטים קראו לבטל את קרן הארנונה שמטרתה להגן על יישובים חלשים יותר סוציו-אקונומית; הם תמכו בטיוח פרשת הרוגלות, שחשפה פגיעות קריטיות בזכות לפרטיות של אזרחים; והם פגעו באופן עמוק בחופש הדת כאשר השתוללו ביום הכיפורים בכיכר דיזנגוף תוך ביזוי זכותם של יהודים אורתודוקסים להתפלל לפי אמונתם.

יאיר גולן: כשנעלה לשלטון – נגביל את הרשתות החברתיות
הניתוק שלי ממה שבעבר היה מכונה "שמאל", והיום הוא ממש לא כזה, לא נבע רק מן היוהרה הבלתי נתפסת של האליטות ומחוסר הנכונות להגיע להסכמות סבירות סביב המשבר החוקתי. והוא גם לא נבע רק מן הזוועות של טבח השבעה באוקטובר, שהפכו אותי למי שסבור כי ניתן להשיג שלום רק באמצעות כוח ועוצמה.

הוא נבע גם מן מההכרה המצערת בעובדה שלמרות שהקפלניסטים טוענים שהם בעד "דמוקרטיה ליברלית" והגנה על "זכויות האזרח" – הם אינם מאמינים כלל ברעיונות הללו, או לחילופין, מאמינים רק בתפישה פרטיזנית של אותם רעיונות נעלים, כלומר, רק כאשר הדבר משרת את המחנה הפוליטי שלהם. אני יותר ויותר מגלה רגישות גדולה יותר לזכויות האזרח בימין הפוליטי מאשר במחנה האליטות הקפלניסטיות, ובארגוני הווק של החברה האזרחית, שמשום מה מכנים את עצמם כ"שמאל".
כמי שהיה בשנות התשעים עורך דין באגודה לזכויות האזרח בישראל, בתקופה שפרופ' גביזון שימשה נשיאת האגודה, וכמי שניסח את חוק איסור ההפליה משנת 2000 והופיע (ביחד עם עו"ד דן יקיר) בתיק הראשון שבו בג"ץ פסל הוראות בחוק שסתר את חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו – הוראות בחוק השיפוט הצבאי שפגעו באופן לא מידתי בזכויות משפטיות של חיילים – אני מזועזע לגלות מה קרה לארגונים האלה.
מארגונים ליברליים הם הפכו לארגוני Woke; מארגונים ליברליים הם הפכו לארגונים המצדדים בשב"כ (או לחלופין מחרישים כשיש פגיעות בזכויות האדם מצדו); מארגונים ליברליים שאמורים להגן על החלש, הם הפכו לארגונים המגינים על האליטות, על בעלי ההון, על הפטרושקות. אלה אינם ארגוני "זכויות אזרח" – אלה ארגונים הפועלים כנגד זכויות האזרח; כנגד הצד החלש (אלא אם כן הוא חלק מהמחנה הפוליטי שלהם).
