accessibility-icon
share-icon
צילום מסך
צילום מסך

שר בכיר בשוודיה נרדף בידי מפגינים אנטי-ישראלים | תיעוד

רבקה שורק

רבקה שורק

ד חשון ה'תשפו (26.10.25)

9

1

like

0

dislike

אירופה מתעוררת? מפגינים אנטי-ישראלים עקבו אחרי שר ההגנה האזרחית השוודי בניסיון לאתר את כתובתו ולאיים עליו: "פשוט לא יכולתי להגיע הביתה", סיפר • ראש ממשלת שוודיה גינה בחריפות: "מותר להפגין, אבל יש קו אדום ברור"


ברשתות החברתיות פורסם תיעוד מטריד משטוקהולם, שבו נראים מפגינים אנטי ישראלים עוקבים אחר שר ההגנה האזרחית של שוודיה, קארל אוסקר בוהלין, בדרכו מהפרלמנט, תוך ניסיונות לאתר את כתובתו הפרטית כדי לאיים עליו.

בוהלין המבוהל, מיד שלף את הטלפון הנייד שלו, ותיעד את המוסלמים העוינים שעקבו אחריו. לאחר האירוע המטריד, סיפר כי "פשוט לא יכולתי להגיע הביתה, משום שהכתובת שלי אינה ידועה לציבור".

המפגינים האנטי-ישראלים שעקבו אחר שר ההגנה השוודי תוך שזרעו סביבו אימה, ראו בו סמל לממשלה שלטענתם תומכת בישראל במלחמה מול ארגון הטרור הרצחני חמאס.

ראש ממשלת שוודיה, אולף כריסטרסון, גינה את האירוע החמור, והוסיף: "שוודיה היא מדינה דמוקרטית. מותר להפגין, אבל יש קו אדום ברור. אסור לאיים על פוליטיקאים".

עקבו אחרינו גם ב-Google News