אסון בכביש 2: הולכת רגל בת 25 נהרגה היום (ראשון) לאחר שנפגעה מכלי רכב בסמוך למחלף ינאי. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה בזירה.
דוברות מד"א נמסר: "בשעה 15:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על הולכת רגל שנפגעה מרכב בכביש 2 סמוך למחלף ינאי. לאחר פעולות החייאה, חובשים ופראמדיקים של מד"א קובעים את מותה של אישה בת 25 עם חבלה רב מערכתית".


חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א יוסי אזולאי סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אישה בת 25 נפגעה מרכב, ושכבה על הכביש כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית משמעותית. ביצענו מיד בדיקות רפואיות, והבחנו שהיא ללא דופק וללא נשימה. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, אך לצערנו הפציעה שלה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותה במקום התאונה."
