סערה וזעם בצרפת: כתב אישום הוגש ביום שישי האחרון נגד דאהביה בנקירד בת ה-27, מהגרת אלג'יראית בלתי חוקית, בחשד שרצחה בדם קר את לולה דאווי (Lola Daviet) בת ה-12 בלבד, ולאחר מכן ניסתה להימלט עם גופתה בתוך מזוודה, כך פי דיווח בטלגרף.
המשפט, שנמשך שבוע, עורר זעם ציבורי לאחר שנחשף כי בנקירד שהתה בצרפת באשרת סטודנט שפג תוקפה ולא צייתה להוראה לעזוב את המדינה. לפי כתב האישום, המתאר לפרטי פרטים את אופן הרצח המזעזע שארע בשנת 2022, בנקירד פיתתה בכוח את לולה לדירה אחותה, שם ביצעה בה מעשים מגונים ולאחר מכן חנקה אותה למוות.
לאחר מכן, נאמר בכתב האישום, היא דחתה את גופתה למזוודה והביאה אותה לבית קפה שם אמרה ללקוח שהיא "מוכרת כליה" כאשר זה עורר את חשדו על המזוודה החשודה.

לפני פסק הדין, התביעה ביקשה עונש שיתאים לסבל הקורבנות ולחומרת הפשעים. "העונש חייב להבטיח את הגנת החברה, למנוע ביצוע עבירות חדשות ולשקם את האיזון החברתי", אמרה התביעה.
שלושה שופטים ושישה מושבעים מצאו את הנאשמת אשמה ברצח קטינה וב"אונס של קטינה עם עינויים או מעשים ברבריים". בפסק הדין, השופט המכהן ציין את "האכזריות הקיצונית של המעשים הפליליים" ותיאר אותם כ"עינויים אמיתיים". הוא אמר: "בקביעת העונש המתאים, בית המשפט לקח בחשבון את הנזק הנפשי הבלתי נתפס לקורבן ולמשפחתה בתנאים אלימים וכמעט בלתי ניתנים לתיאור".
במהלך החקירה, בנקירד סיפקה מניעים שונים לפשע. בנקודה אחת, היא אמרה לחוקרים כי כעסה על אמה של הילדה, שהייתה שומרת הבניין של דירת אחותה וסירבה לתת לה כרטיס כניסה. בשבועות שלפני הרצח, היא חיפשה מידע על כישוף ו"קורבן אדם כדי להתעשר".
במהלך המשפט, נשמע כי לולה, שתוארה כ"כבשה קורבנית", יכלה להיות קורבן נקמה רגשית לאחר שבנקירד החליפה הודעות כועסות עם בן זוגה לשעבר, אותו האשימה בהתעללות, ביום הרצח. לפני הכרזת פסק הדין, בנקירד אמרה לבית המשפט: "אני מבקשת סליחה ומה שעשיתי נורא. זה כל מה שיש לי לומר".
לאחר פסק הדין, דלפין דאווי, אמה של לולה, פרצה בבכי אך הנאשמת לא הראתה רגש רב לפי הטלגרף. אמה של הנרצחת אמרה לעיתונות הצרפתית: "אנו מאמינים בצדק וקיבלנו אותו".
