משפחותיהם של איתן מור ואבינתן אור בירכו הערב (חמישי) על חיסולם של המחבלים שחטפו את יקיריהם ב-7 באוקטובר. בהצהרה שפרסמו נכתב: "שמענו ברגשות שמחים כי המחבלים שחטפו את איתן ואבינתן חוסלו על ידי צה"ל והשב"כ. אנחנו מודים ללוחמים הגיבורים על החיסולים הללו".

הישג לצה"ל: המחבלים האחראים לחטיפת 3 מבלים מ"הנובה" חוסלו
לדברי המשפחות, המחבלים הארורים שעדיין לא חוסלו צריכים לדעת שגם יומם יגיע: "מי שבחר בדרך של טרור יקבל את אש הגיהינום".
בני המשפחה הוסיפו: "המחבלים הללו כבר לא יחטפו, לא ירצחו ולא ישתחררו בעסקה הבאה כדי לשוב ולפגוע בילדים וילדות. הימים שבהם הושטנו את הלחי השנייה נגמרו. השבעה באוקטובר העיר את כולנו, ואנו דורשים מהממשלה להמשיך להכות באלו שחטפו, רצחו ואנסו – לא להניח לאף אחד לחמוק מהעונש שמגיע לו: מוות".

מוקדם יותר הערב אישרו צה"ל והשב"כ כי שמונה מחבלים שפשטו לישראל והשתתפו בטבח במסיבת הנובה חוסלו במבצע ממוקד. בין המחוסלים – האחראים על חטיפת איתן מור, אבינתן אור ונועה ארגמני. החיסול התבצע בעקבות פיענוח מודיעיני, וכלל תקיפה מדויקת של חוליות מבצעיות נוספות שהיו מעורבות בטבח ה-7 באוקטובר.
