כוחותינו סיכולו אמש (רביעי) במרחב כתר החרמון, הברחת אמצעי לחימה משטח סוריה לשטח לבנון. במסגרת פעילות הלוחמים, זוהתה תנועה חשודה בתצפיות, ולאחר מכן נעצרו מספר חשודים.
כוחותינו זיהו במהלך הפעילות תנועה חשודה בתצפיות, ומיד לאחר הזיהוי כוחות החטיבה עצרו את החשודים שניסו להבריח אמצעי לחימה. החשודים הועברו לחקירה וכלל אמצעי הלחימה הוחרמו. "כוחות צה"ל ממשיכים להיות פרוסים במרחב על מנת להגן על ביטחון אזרחי מדינת ישראל ותושבי רמת הגולן בפרט", נמסר מצה"ל.

מדובר בפעם השנייה שסוכלה הברחת נשק בתוך פחות משבוע. ביום שישי האחרון, לוחמינו עצרו מספר חשודים שניסו להבריח רימונים, אקדחים, רקטות נ"ט ותחמושת. גם במקרה הזה, החשודים הועברו לחקירה בעוד כלל אמצעי הלחימה הוחרמו.
